Условия за обслужване на клиенти

Уважаеми клиенти, моля, запознайте се с общите условия за обслужване на клиенти по-долу преди да използвате сайта spirala.bg.

1. За настоящите условия за обслужване

Тази уеб страница (наречена „САЙТ“) е администрирана от СПИРАЛА БГ ООД (наричана по-долу и „spirala.bg”), със седалище в България, гр.София, ул. „Банат“ No 28, вх. Б, ет. 5, ап. 60 и адрес за кореспонденция в гр. София, ул. Кишинев No 17, регистрирана в Търговския Регистър при Агенция по вписванията с ЕИК BG202696896, телефон: 0884152506

Тези Условия за обслужване регламентират отношенията между магазин СПИРАЛА БГ (магазин) и Вас, потребителите на услуги, предлагани от spirala.bg. Влизайки в САЙТА, потребителите се съгласяват да спазват представените общи условия, както и приложимите закони.

За използването на този САЙТ, Вие се съгласявате безусловно с тези правила и условия.

Общите условия могат да бъдат променени по всяко време чрез актуализиране на настоящия САЙТ. Тези промени влизат в сила незабавно и са задължителни за всички потребители/клиенти.

2. Съдържание и авторски права

„СПИРАЛА БГ“ООД, като създател и собственик на сайта spirala.bg Ви дава право да зареждате и разглеждате всички материали, които са публикувани само за лична употреба с нетърговска цел, при условие че спазвате и се съобразявате с всички авторски права и съответните означения. Не се разрешава материалите на този Сайт да се променят по никакъв начин, нито да бъдат копирани, публично разпространявани или раздавани за каквато и да било обществена или търговска цел. Материалите на този Сайт са под закрилата на закона за Авторското право и сродните му права и всяка непозволена употреба може да бъде нарушение на авторско право, права върху търговски марки или други законови разпоредби.

3. Начини на покупка

Покупка от Био Магазин Spirala може да бъде направена по един от следните начини:

3.1. Онлайн на сайта www.spirala.bg – необходима е потребителска регистрация, за която се изискват e-mail адрес, име, актуален телефон за връзка и адрес за доставка. След като финализирате онлайн поръчката, ще получите автоматичен потвърдителен имейл. До 24 часа в работни дни очаквайте обаждане от наш служител на посочения от Вас телефонен номер. Продуктите се изпращат само след телефонно потвърждение. Ако нямате телефонно обаждане в посочения срок, моля свържете се с нас на тел: 0885911107 или проверете посочения от вас телефон. Състоянието на текущата, както и на предишни поръчки, можете да следите от Вашия личен профил, както и на телефон: 0885911107 (от понеделник до петък от 10:00 до 18:00 часа).

3.2. Пазаруване по телефона – при този вариант, може да направите директно своята поръчка на телефон: 0885911107 от понеделник до петък от 10:00 до 18:00 часа. При поръчки по телефона, моля, предварително подгответе пълните наименования на продуктите, както и цените им.

3. 3. Закупуване на място в Био Магазин Spirala, намиращ се на адрес гр. София, ул. „Кишинев” 17.

Чрез финализиране на поръчка през сайта spirala.bg, Вие потвърждавате, че сте съгласни с общите условия за обслужване на клиентите на СПИРАЛА БГ.

За да сте сигурни, че поръчката Ви е изпратена успешно, следете за електронно потвърждение (e-mail), изпратено от spirala.bg до Вас.

4. Защита на личните данни

С цел безпроблемното изпълняване на Вашата поръчка и доставката ѝ в срок, е необходимо предоставянето на следните данни при процеса на регистрация:

– име и фамилия
– e-mail
– телефон за връзка
– адрес за доставка и фактура / в случай, че клиентът желае да му бъде издадена /.
– пощенски код

Винаги имате възможност да коригирате тези данни от Вашият личен профил.

Данните, които ще получим при поръчката, регистрацията или разглеждането на страниците, ще бъдат използвани единствено за Вашето обслужване – приемане и изпълнение на поръчки, Абонамент за новини, връзка с Вас в случай на възникнали проблеми, свързани с поръчката и подобряване качеството на обслужването. СПИРАЛА БГ ООД гарантира, че тези данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните. Потребителите, абонирани за получаване на новини и актуални оферти, могат да прекратят абонамента си по всяко време от връзката, разположена в съответния e-mail.
При получаване на писмена молба от ваша страна, можем да поправим или заличим посочените от вас лични данни.

Настоящата политика е част от Условията за ползване на този сайт и като такава следва да бъде прилагана и тълкувана в съответствие със законите на Република България.

5. Цени и доставка

Всички цени са в лева с включен ДДС.

Цените на продуктите не включват цената за доставка. По-подробна информация за цени и условия за доставка можете да намерите в раздел Доставка.

Всички поръчка, направени в работни дни се изпълняват в рамките на 24ч. Поръчки направени в делнични дни след 18ч, през уикенда или официални почивни дни се обработват на следващия работен ден.

6. Проблеми при изпълнение на поръчката

Ние от СПИРАЛА БГ се стремим да изпълняваме всички поръчки с точност, но въпреки това изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:

-Възможно е към момента на поръчката някой от продуктите да не е наличен. В такъв случай наш служител ще се свърже с вас в най-кратък срок за уточняване на детайлите.

-Посочили сте грешни или непълни данни за доставка – имена, адрес, телефон, пощенски код. Всяка поръчка се изпраща само и единствено след телефонно потвърждение, ако не отговаряте на посочения телефон, няма как поръчката ви да бъде изпълнена.

7. Начин на плащане

7.1. Плащане при доставка с наложен платеж: при получаване на поръчката, заплащате на куриера, след като сте отворили и проверили продуктите.

7.2. Плащане при получаване на поръчката на място в нашия магазин.

8. Доставка и получаване на поръчката. 

8.1. Доставка до адрес / опция врата– врата /: опцията се избира в процеса на поръчка. Изисква се точен адрес, имена, пощенски код, предпочитана дата на доставка и допълнителни инструкции.

8.2. Доставка до офис на Еконт или Speedy/ опция врата – офис /: опцията се избира в процеса на поръчка. В забележки, можете да посочите желания от Вас офис на куриерска фирма Еконт.

9. Рекламации

Рекламации се приемат до 7 дни от датата на получаване на стоката отразена в документите за предаване от куриера, като това може да стане само ако продуктът и опаковката са в ненарушен търговски вид. Куриерската услуга за връщането на стоката в този случай е за сметка на клиента. Ако по някаква причина стоката е предадена на клиента с повредена опаковка или по друга основателна причина, замяната или връщането на стоката се осъществява за наша сметка.  Ако има разминаване в цената на поръчаната от вас стока или таксата за куриерска услуга, моля в момента, в който куриерите я доставят и преди да сте я платили да се свържете с нас на по-горе посочения тел.

Изключения:

За доставка на стоки, които поради своето естество не могат да бъдат върнати или подлежат на бързо разваляне, или има опасност от влошаване на качествените им характеристики;

Съгласно законното право, при връщане на продукта, възстановяването на стойността ще бъде осъществено в рамките до 30 (тридесет) дни от връщането.